Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já to měla min. půl roku kvůli plotýnce stejné. Stála jsem u počítače, v letadle, na školení.. a na letišti měla nachystanou karimatku, když jsem potřebovala, tak jsem si lehla nebo zacvičila. Když někdo dlouho divně koukal, tak jsem si ukázala na záda a výmluvně řekla au.. Vy akorát musíte ukazovat jinam no ;-D

1 0
možnosti

P55a29v44e59l 57H25e54k

13. 9. 2015 21:25

Zase Vás od sezeni nebudou bolet záda.

0 0
možnosti

Ja vim, ze za to prijdu do pekla, ale prislo mi to v kombinaci s vasim jmenem usmevne.

Tak hlavne, aby to nebylo nafurt ;-)

1 0
možnosti

To je krásné, víte, že už jsem zapomněla o tom takhle přemýšlet? Když jsem psala radostné zprávy z nemocnice, že jsem se poprvé posadila, zněly: "Sedloň Sedí!" Díky moc za připomenutí, mohu si ze sebe zase dělat větší srandu :)

3 0
možnosti

J10i53ř85í 38B51o36č58e90k

13. 9. 2015 17:57

jelikož mám také zdravotní handicap (a bohužel trvalý), naučil jsem se ničemu se nedivit a nikoho neodsuzovat. a spíš než do kavárny, choďte zatím na jedno točené na stojáka

0 0
možnosti

Udělejte si tričko s nápisem "stojím, protože mě bolí perdel". Pak někteří lidé budou spekulovat z čeho, ale budete mít klid od 90 % keců.

5 0
možnosti

Děkuji za tip! Myslím, že využiju ;-)

1 0
možnosti

Určitě bude líp. Já zase nemůžu kvůli páteři stát, že jsem už uvažovala, že budu nosit takovou tu rybářskou skládací židličku. Občas, když přijde návštěva a vidí mne, jak sedím na kanapi, mezi nohama lavor a stříhám nůžkami dršťky na polívku, můžou se umlátit smíchy. Ale pokud si člověk dokáže sám utřít zadek, jde o prd;-).

4 0
možnosti
Foto

J38a36n92a 56M16a60j13o17v21á

13. 9. 2015 15:47

Já tě úplně vidím...

2 0
možnosti

...kamarád kdysi v kavárně ulehl...následně se přikryl kobercem...a usnul...ale to jste asi na mysli neměla...;-)

1 0
možnosti

To je můj sen, i s pokrývkou! :)

1 0
možnosti
Foto

J91a69n82a 97M66a66j23o50v45á

12. 9. 2015 21:24

...a vy se zase nedivte lidem, kteří se diví. Lidí po takovém úraze jako vy není patnáct do tuctu, kdybyste si v buse dala nohy na sedadlo přede mnou, taky bych se setsakra divila...

Na tom nic není, v některých situacích prostě nezbývá, než se obrnit a vysvětlovat. Život není jednoduchý ani spravedlivý a svá trápení si prostě nenosíme na čele.

9 1
možnosti
Foto

J84a21n10a 20M28a36j24o51v28á

12. 9. 2015 21:27

...ale jinak - ať je Vám brzy úplně dobře a vzpomenete si na divokou dobu maximálně tak při prudké změně počasí. R^

2 0
možnosti

Tak já nebudu odsuzovat někoho, koho uvidím ležet, protože si vzpomenu, že by to mohl být podobný případ. A vy pro změnu zas neodsuzujte lidi, že se zeptají proč si nesednete. Protože oni to nemůžou vědět, co za tím je... Jsem si jist, že po vysvětlení už se nikdo nediví...

.

Jinak přeju ať se všechno brzo a co nejlépe zahojí...

12 0
možnosti

Děkuju, přesně toho jsem chtěla docílit. Myslím, že po téhle zkušenosti nebudu odsuzovat už vůbec nikoho :)

6 0
možnosti
Foto

Popřemýšlejte, jak z nevýhody udělat výhodu.

1 0
možnosti

Poradíte mi? Já stále marně pátrám.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS